Hoşgeldin, ziyaretçi! [ Kayıt Et | Giriş YapRSS Feed

2017 Belinay Escort Bayan

| Escort Bayan Blogu | 23 Ekim 2017

Kayseri 2017 Belinay Escort Bayan
Hani gerçekten düşündüğümde bazen çok zorlu şeyler bekliyorum, her erkeğin sahip olmadığı sadece kusursuz erkeklerde olabilecek özellikler bekliyorum erkeklerden ama kötü bir şey yapıyor da olamam ki ben zaten hedef olarak kusursuz erkekleri isteyen bir kadınım, 22 yaşında ve yani kültürlü bir kadınım, bu sene başladı 2. sınıf ve üniversitede de hemşirelik okuyorum. Birlikteliklerimi her anlamda bana uyan erkeklerle yaşamak istemem de zor bir şey değil değil mi anlaşılmak bakımından. Bence de değil, herkes kusursuzu ister.
Her kadın gibi ben de sadece erkeklerden kusursuzluğu istiyorum hem de escort birlikteliklerimde bile. Şimdi benim gibi bir sarışına asla kılıfsız falan diyemezsiniz, bu konuda konuşacağız yatak aşamasına geçmeden ama! Israr veya fikir değişikliği de istemem asla. Erkeklerde tutarsızlığı sevmem, özellikle de kusurluk isteyen bir kadın olarak asla erkeklerimin kötü mekanlarda gezinmelerini ve beni de gezdirmelerini istemem o nedenle de bende arkadaşlar. Evim benim kabul ettiğim tek yerdir sevişirken.

Etiket Yok

303 toplam görüntüleme, 1 bugün

  

Yorum Yaz

  • Türbanlı Escort Bayan Bengi

    tarafından on 03 Temmuz 2018 - 0 Yorumlar

    Kayseri Türbanlı Escort Bayan Bengi Türbanlı olarak ben escort bayan olduğum zaman erkeklerimle birliktelikler yaşadığımdan gerçekten de erkeklerimin üzerine d...

  • Deneyimli Escort Bayan Duygu

    tarafından on 30 Haziran 2018 - 0 Yorumlar

    Kayseri Deneyimli Escort Bayan Duygu Asla ben zaman geçirdiğim erkeklerimin muazzam bir sakso ile kendilerine geldiğinden emin olmadan o erkeklerden ayrılmam s...

  • Oral Bayan Escort Gazal

    tarafından on 21 Haziran 2018 - 0 Yorumlar

    Kayseri Oral Bayan Escort Gazal Eğlence oralsız olmaz ve escort bayan olduğum zamanlarda da ben oralın gerçekten de değerini bilen bir kadınım ve prezervatifsi...

  • Saatlik Escort Tuba

    tarafından on 05 Temmuz 2018 - 0 Yorumlar

    Kayseri Saatlik Escort Tuba Saatlik seksler benim için aslında bir karar mekanizmasıdır. Birkaç erkekle şu an ben gecelik vb. birliktelikler de yaşıyorum hatta...

  • Kayseri Deneyimsiz Bayan Escort Peri

    tarafından on 06 Temmuz 2018 - 0 Yorumlar

    Deneyimsiz Bayan Escort Peri Her şey ama her şey bilmekle alakalı hayatta gerçekten de ama ben escort bayan olduğum zaman anladım ki gerçekten bu gerçek bu sek...

manisa escort afyon escort samsun escort kayseri escort gaziantep escort bodrum escort hatay escort canakkale escort karabuk escort bayan bolu escort